CARA MENDAFTAR


CARA MENDAFTAR
Berikut Adalah Flow Bagaimana Proses Pendaftaran Berlaku

LANGKAH 1: Pelanggan isi borang dengan lengkap dan muat naik dokumen yang diperlukan.

LANGKAH 2: Saya isikan maklumat dan hantar dokumen pelanggan ke dalam sistem pendaftaran Astro.

LANGKAH 3: Astro akan menghantar SMS kepada pelanggan untuk pengesahan.

LANGKAH 4: Wakil dari Astro akan menghubungi anda untuk temujanji pemasangan.

LANGKAH 5: Seterusnya wakil installer akan memasang semua alatan dirumah dan kos hendaklah dibayar kepada installer selepas siap pasang.

PERINGATAN TAMBAHAN:

Setiap pelanggan akan terima Dekoder, Piring pemancar, remote, smartcard, HDMI cable dan Coaxial Cable 15 meter
Caj tambahan keatas alatan tambahan atau wayar tambahan mungkin akan dikenakan jika yang diberi tak mencukupi. Installer akan maklum jika ada perlukan alat tambahan semasa pasang.


Maklumat dan dokumen diperlukan untuk pendaftaran adalah seperti berikut:-
  1. Salinan IC asal depan belakang
  2. Untuk warga asing salinan PASSPORT & VISA berwarna 
  3. Salinan bil letrik atau air
  4. Alamat rumah
  5. 2 no telefon bimbit, pejabat atau rumah
  6. Pakej yang nak dilanggan / jenis promosi
  7. email 
**sila palangkan / tuliskan untuk "kegunaan astro" dibahagian penjuru bawah kanan salinan IC, nombor dan nama pada IC / passport mesti jelas dan boleh dibaca.

Hantarkan permohonan anda ke:
Whatsapp : 013-3240893 / 013-3677530